معرفی بهترین عطر مناسب عروس وداماد

عطر عروس و داماد

بهترین انواع عطر شب عروسی مخصوص عروس خانم‌ها

عروسی مهم‌ترین و رویایی ترین شب در زندگی هر فردی خواهد بود. در این شب معمولاً عروس خانم‌ها بیش از آقایان داماد استرس و اضطراب خواهند داشت. از خرید دسته گل و رزرو تالار گرفته تا خرید لباس عروس و رزرو تایم سالن زیبایی همگی از اموری هستند که باید برای شب عروسی انجام‌ گیرند.

حال آیا انتخاب یک لباس عروس درخشان پر زرق و برق و انجام آرایش لاکچری به تنهایی برای عروس خانم‌ها کافی است؟ خیر! با وجود همه این‌ها انتخاب عطر و ادکلن است که استایل یک عروس را کامل‌تر و رویایی تر می‌کند.

انتخاب ادکلن مناسب در شب عروسی بسیار مهم خواهد بود. به این علت که رایحه آن سال‌ها بعد یادآوری کننده شب عروسی خواهد بود. این امر معمولاً برای عروس خانم‌ها بسیار پراسترس خواهد بود. به همین دلیل آشنایی با بهترین ادکلن های مخصوص عروس، می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

در زیر به معرفی بهترین انواع عطر شب عروسی مخصوص عروس خانم‌ها پرداخته‌ایم:

  • عطر گوچی بلوم

این نوع عطر رایحه ملایم و شیرین دارد. عطر گوچی بلوم بسیار همه پسند بوده و کمتر کسی است که از آن‌ خوشش نیاید. این نوع عطر از عصاره گل‌ها و چوب تولید شده، و برای افرادی که شاداب و سرخوش هستند گزینه بسیار خوبی است.

  • عطر کوکوشنل

عطر کوکو شنل از پرطرفدارترین انواع ادکلن بوده و بعید است که نام آن را نشنیده باشید. این عطر دارای رایحه مرکباتی است و ظرافت استایل شما را بیش از گذشته به نمایش می‌گذارد. کوکو شنل رایحه‌ای عاشقانه دارد و جز بهترین انتخاب‌ها برای عروس خانم‌ها به حساب می‌آید.

  • عطر جادور

این عطر توسط برند دیور تولید شده است و اقرار آمیز نیست اگر بگوییم این برند درخشش خود را مدیون تولید و عرضه عطر جادور می‌باشد. جادور از محبوب‌ترین انواع عطر شب عروسی به حساب می‌آید و رایحه‌ای شیرین دارد.

پرطرفدارترین انواع عطر و ادکلن های دامادی

همانطور که خرید عطر و ادکلن برای عروس خانم‌ها مسئله حائز اهمیتی است، برای دامادها نیز بسیار مهم خواهد بود. به این علت که انتخاب عطر مناسب می‌تواند، استایل داماد را بسیار جذاب‌تر نماید. معمولاً آقایان در شب عروسی سعی می‌کنند عطری را انتخاب کنند که یا به عطر همیشگی آن‌ها بسیار نزدیک‌تر باشد یا کاملاً از آن متمایز باشد. عطری برای داماد مناسب است که باوجود قیمت مناسب رایحه بی‌نظیری داشته باشد.

به همین علت در زیر به معرفی پرطرفدارترین و مناسب‌ترین عطرهای دامادی از نظر قیمت و رایحه پرداخته‌ایم:

  • آترنتی آکوا

تولید کننده این عطر کمپانی کلوین کلون می‌باشد که در سطح جهانی از شهرت زیادی برخوردار است. این نوع عطر رایحه‌ای تلخ و مرکباتی دارد. این عطر برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ ارائه گردیده و اگر قرار است در تابستان عروسی اتان را برگزار کنید گزینه بسیار خوبی است.

  • عطر مرسدس بنز سلکت

این مورد نیز از بهترین انواع عطر عروسی برای آقایان به حساب می‌آید. عطر مرسدس بنز سلکت رایحه‌ای تلخ و دودی داشته و استایل داماد را بیش از هر زمان دیگری به رخ می‌کشد. این نوع عطر برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ عرضه گردیده و برای آقایانی مناسب است که مجلس عروسی آن‌ها قرار است در فصول گرم برگزار گردد.

  • عطر امواج براکن‌ من

عطر امواج براکن برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ تولید گردیده و جز لاکچری ترین و لوکس‌ترین ادکلن های دامادی به شمار می‌رود. این عطر معمولاً ده ساعت ماندگاری داشته و برای استفاده در فصولی که هوا نسبتاً خنک است مناسب می‌باشد‌. این عطر به افرادی که علاقه مند و به وسایل تجملاتی هستند، کاملاً توصیه می‌شود.

باید و نبایدهای مهم در انتخاب بهترین عطر عروسی

شما چه داماد مجلس باشید و چه قرار باشد به یک‌ عروس زیبا و رویایی تبدیل شوید، باید در انتخاب عطر شب عروسی خود دقت فراوانی به خرج دهید. برای انتخاب یک عطر مناسب شب عروسی باید برخی نکات و باید و نبایدهای مهم را در نظر بگیرید.

 در زیر این باید نبایدهای مهم را شرح داده‌ایم:

  • توجه به مکان برگزاری عروسی

شاید در ابتدا مکان برگزاری عروسی هیچ ربطی با عطر شما نداشته باشد؛ اما‌ در این خصوص باید بگوییم در انتخاب عطر شب عروسی، توجه به مکان برگزاری نیز بسیار مهم است. شما باید عطر خود را بر اساس محل برگزاری جشن انتخاب کنید. برای مثال اگر قرار است در یک باغ عروسی خود را برگزار کنید. انتخاب عطری با رایحه گل و گیاهان بسیار مناسب است؛ اما اگر قرار است در یک ویلای لاکچری نزدیک ساحل عروسی بگیرید، عطر شما باید رایحه‌ای خنک و هماهنگ با دریا داشته باشد.

  • صبور بودن

در انتخاب عطر عروسی به هیچ عنوان‌ نباید عجله کنید. به این علت که انتخاب یک‌ عطر مناسب می‌تواند کمی زمان بر باشد و باید کمی صبور باشید. پس بهتر است عطر عروسی خود را با صبر و حوصله و با محک‌ زدن چندین ادکلن‌ مختلف انتخاب نمایید.

  • اهمیت به سلیقه خود

به هیچ عنوان نباید عطر شب عروسی را به گونه‌ای انتخاب کنید که فقط دیگران آن را دوست داشته باشند. در واقع اول باید به سلیقه خود اهمیت دهید. به این علت که این عطر سال‌ها بعد برای شما تداعی کننده خاطراتتان خواهد بود و بسیار مهم است که با توجه به علاقه خود آن را انتخاب نموده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *