مهم‌ترین ویژگی‌های عطر محیط کار چیست؟

عطر محیط کار

چرا در محیط کار نیاز به عطر و ادکلن داریم؟

استفاده از عطر و ادکلن در محیط‌های کاری امروزه بسیار مرسوم‌ گردیده است و معمولاً اکثر افراد دوست دارند در محیط کار خود در طول روز چندین‌ مرتبه از ادکلن استفاده نمایند. استفاده از یک ادکلن مناسب در محیط کار از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. به این علت که خوشبو حاضر شدن در محل کار می‌تواند استایل افراد را تکمیل‌تر نموده و علاوه بر تقویت روحیه کاری موجب حس نشاط و شادابی آن‌ها شود.

اما انتخاب ادکلن برای استفاده در محیط کار می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. به این علت که قاعدتاً از هر نوع ادکلنی نمی‌توان در محیط‌های کاری استفاده نمود و باید در این زمینه دقت زیادی به خرج داد. عطر محیط کار می‌بایست دارای برخی ویژگی‌های خاص باشد تا گزینه مناسبی بوده و بتوانید به راحتی از آن در اکثر محیط و جلسه‌های کاری خود استفاده نمایید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن مناسب برای محیط کار:

  • ماندگاری بالا

شما معمولاً ساعت‌های زیادی را در طول روز در محیط کاری خود حضور خواهید داشت. به همین علت باید عطری را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد و رایحه آن در تایم کوتاهی از بین نرود. معمولاً ادکلن های اورجینال دارای این ویژگی بوده و تا ساعت‌ها ماندگاری دارند. درواقع عطرهای اورجینال عموماً در طول روز نیاز به تمدید مداوم نخواهند داشت.

  • رایحه ملایم

رایحه عطری که قرار است از آن در محیط کاری خود استفاده کنید، به هیچ عنوان نباید تند و زننده باشد. به این علت که محیط کار مثل اداره‌ها اکثراً کوچک بوده و بوی تند عطر می‌تواند برای همکاران کمی آزاردهنده باشد. پس تا حد امکان عطر محیط کار باید رایحه ملایمی داشته باشد.

  • برطرف کننده خستگی

شما تایم زیادی را در روز به کار کردن مشغول هستید و خستگی شما معمولاً امری بسیار طبیعی خواهد بود. به همین علت باید از عطری استفاده کنید که تا حد امکان به شما حس نشاط و شادابی را منتقل نموده و خستگی اتان را برطرف سازد.

  • آرامش دهنده

دیگر ویژگی مهم ادکلن های محیط کار آرامش دهنده بودن آن‌ها خواهد بود. محیط‌های کاری مثل شرکت‌ها، ادارات و …همواره جز مکان‌های پراسترس هستند. به همین علت باید عطری را انتخاب کنید که استرس و اضطراب را از شما دور نماید؛ و آرامش دهنده باشد.

بهترین انواع عطر محیط کار برای خانم‌ها

خانم‌ها معمولاً به ظاهر خود بسیار اهمیت داده و تمایل دارند که با آراستگی هرچه بیشتر در محیط کار خود حاضر شوند‌. به همین علت انتخاب عطر محل کار برای بانوان از مهم‌ترین مسائل خواهد بود.

 بهترین عطرهای زنانه محیط کار انواع مختلفی دارند که در زیر به معرفی چند مورد از آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • تامی گرل

تامی گرل یکی از مناسب‌ترین و محسوب‌ترین عطرهای زنانه برای استفاده در محیط کار به شمار می‌رود اغراق آمیز نیست اگر بگوییم که شما هیچگاه از استفاده از عطر تامی گرل خسته نخواهید شد. این عطر مخصوص خانم‌های جوان بوده و رایحه سبک و ملایمی دارد.

  • الیزابت آردن گرینتی

الیزابت آردن گرینتی که از بهترین انواع عطر محیط کار به شمار می‌رود، نت‌های گوناگون و متنوعی دارد. این ادکلن برای استفاده در فصل تابستان مناسب‌ترین گزینه است و احساس نشاط و شادابی را به شما منتقل می‌کند.

  • کارولینا هررا ۲۱۲

این نوع عطر برای خانم‌های جوان پرانرژی گزینه مناسبی است. کارولینا هررا روایح و نت‌های شگفت انگیزی را در خود جای داده است. این ادکلن منحصر به فرد جز عطرهای گرم به حساب می‌آید و فوق العاده پرفروش است.

آشنایی با محبوب‌ترین انواع عطر محیط کار مردانه

انتخاب عطر مناسب برای محیط کار برای آقایان نیز مسئله مهمی خواهد بود. به این علت که عطر مورد استفاده در محیط کار توسط آقایان، نشان دهنده شخصیت آن‌ها بوده می‌تواند تصویری ماندگار از آن‌ها در ذهن همکارانشان ثبت نماید. عطرهای مردانه محیط کار انواع مختلفی داشته و بسیار گوناگون هستند. به همین دلیل انتخاب یک عطر مردانه مناسب برای محیط کار، عموماً کار سختی خواهد بود؛ اما اگر با محبوب‌ترین عطرهای مردانه محیط کار تا حدودی آشنایی داشته باشید، به‌راحتی خواهید توانست عطر مناسبی انتخاب نمایید.

در زیر محبوبترین و مناسب‌ترین عطر محیط کار مردانه را نام برده‌ایم:

  • ادکلن تق هرمس ادو تویلت

این نوع ادکلن برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ در بازار عرضه‌ گردیده است. ادکلن تق هرمس برای افرادی که در طول هفته در جلسات و قرارهای کاری زیادی حاضر می‌شوند، بهترین انتخاب خواهد بود. این ادکلن رایحه نسبتاً تندی دارد. ادکلن تق هرنس فوق العاده آرامش بخش بوده و می‌تواند استرس را از آقایان دور کند‌. اگر از جمله افراد علاقه مند به بوی چوب، نارنج و پرتقال می‌باشید، این نوع عطر برایتان بسیار مناسب است.

  • هوگو بوس باتلد

یکی دیگر از محبوب‌ترین انواع عطرهای مردانه که برای استفاده در محیط کار بسیار مناسب است، هوگو بوس باتلد می‌باشد. این نوع عطر توسط برند مشهور بوگو‌هوس در بازار عرضه گردیده و طرفداران زیادی دارد. استفاده از این ادکلن در محیط کار می‌تواند احساس قدرت و موفقیت را در آقایان برانگیخته کند و همین دلیل باعث پرطرفدار شدن این نوع ادکلن گردیده است.

  • ادلکن ورساچه پورهوم

یکی دیگر از محبوب‌ترین انواع عطر محیط کار مردانه ادکلن ورساچه پورهوم می‌باشد.‌ این نوع ادکلن در سال ۲۰۰۸ توسط برند فوق العاده مشهور ورساچه در بازار معرفی گردیده است. این نوع ادکلن با رایحه خنک‌ و ملایمی که دارد، بسیار دلنشین و جذاب می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *